دکتر زارعیان : تمام موانع بر سر راه مشتری را بر می داریم .

دکتر زارعیان معاون امور مشتریان مخابرات ایران در حاشیه همایش “من و مشتری” که از سوی مخابرات منطقه تهران در مجموعه فرهنگی شهدای مخابرات شادمان برگزار شد ، ضمن بیان این مطلب گفت : افزایش وفاداری و کاهش ریزش مشتری ، نگاه مثبت افکار عمومی و بالا رفتن NPS و در نهایت رضایت ما و مشتری و افزایش درآمد شرکت و گسترش توسعه های مخابراتی ماحصل نتیجه برخورد خوب مابا مشتری است .
 وی با تاکید بر اجرای برنامه ریزی های انجام شده مخابرات ایران برای مشتری مداری در سال ۹۷ افزود : تغییر در ساختار خدمات پس از فروش ، یکپارچه کردن مراکز تماس پاسخگویی و ارایه خدمات مخابراتی در منزل مشترکان ، برنامه ریزی برای مشتریان VIP و مشترکان تجاری بخشی از برنامه های مخابرات ایران است .
وی همچنین اظهار داشت : تصمیم داریم فروشگاه های برند ایجاد کنیم تا بتوانیم استانداردهای ارایه خدمات را بنحو مطلوب سراسری کنیم ، بصورتی که هر میز پاسخگو به مشتری ، کاتالوگ سرویس و قدرت حل مسئله و مشکل مشتری را داشته باشد .

دکتر زارعیان برایجاد انگیزه در کارکنان مراکز فروش تاکید کرد و گفت : باید به سمتی برویم که هر کس در مخابرات کار بیشتری کرد مشتری بیشتری به مجموعه آورد درآمد بیشترنیز بدست آورد و ما این برنامه را در سال ۹۷ اجرایی خواهیم کرد .
معاون امور مشتریان مخابرات ایران ، تغییر ساختار مراکز ۱۱۸ را از مراکز هزینه به مراکز پاسخگویی خوب و درآمدزا و برنامه ریزی برای تلفن های بدون کارکرد و بازگرداندن این تلفن ها و همچنین تقویت ارایه خدمات غیر حضوری مانند پرتال تجاری و آپ موبایل از دیگر برنامه های مخابرات ایران در حوزه مشتری در سال آینده ذکر کرد .

 

نظر شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =